klimatyzator ścienny Rotenso VERSU

Tutaj prowadzimy rozmowy na tematy nie pozostające w związku z kategoriami głównymi.
Awatar użytkownika
marianna-84
Posty: 0
Rejestracja: 17 maja 2022, 13:21

klimatyzator ścienny Rotenso VERSU

Post autor: marianna-84 »

Czy klimatyzator ścienny Rotenso VERSU Cloth Stone 3,5k to dobry wybór? Wiem, kończy się sezon na klimatyzację, ale własnie dlatego chcę kupić i zainstalować taką instalację właśnie teraz. Ceny będą trochę lepsze niż w środku sezonu. A przynajmniej bardzo na to liczę. Jeśli uważacie, ze jakis inny klimatyzator byłby lepszy, to będę wdzięczny za polecenie. Wydaje mi się jednak, że to będzie dobry wybór.
noxinaa

Re: klimatyzator ścienny Rotenso VERSU

Post autor: noxinaa »

Ja to naprawdę mam spory problem, jeśli chodzi o najróżniejszego rodzaju rozwiązania i jestem zdania, że u nas przydałyby się rekuperatory ścienne , ale nie mam pewności. Może i wy mi coś doradzicie? Dodam, że jestem laikiem i to dla mnie spory dylemat.

objawy braku b12
Jankesiik

Re: klimatyzator ścienny Rotenso VERSU

Post autor: Jankesiik »

Ja klimatyzację zamontowałem i świetnie się sprawdza, podobnie, jak system alarmowy, monitoring. Dla mnie bezpieczeństwo jest bardzo ważne. A klimatyzacja w kamienicy też jest ważna, bo wilgoć jest dość duża. Bez tego chyba miałbym grzyba :)
versusa

Re: klimatyzator ścienny Rotenso VERSU

Post autor: versusa »

Ja sobie to jakoś muszę ogarnąć i w związku z tym po prostu sprawdzam, czy rekuperatory ścienne noxa są dla nas dobrym rozwiązaniem, czy jednak nie. Wiecie, mamy mnóstwo opcji, ale jak już dobierać, to te najlepsze, najsolidniejsze, nie sądzicie? Stąd właśnie zainteresowałam się czymś takim. Może to mi pomoże, kto wie, jak to będzie.
wentylowanaaa

Re: klimatyzator ścienny Rotenso VERSU

Post autor: wentylowanaaa »